Ostatnie lata to istna rewolucja w naszych miejscach pracy. Współczesne wyzwania –funkcjonowanie w obliczu ciągłych zmian, niedobór pracowników, digitalizacja i automatyzacja wpłynęły m.in. na większą elastyczność miejsc pracy, zmianę modelu pracy oraz zmianę priorytetów przy tworzeniu i zarządzaniu przestrzenią naszej pracy.
Jak przedstawia U.S. Workplace Survey 2019, Gesler aż 54% pracowników co najmniej raz w miesiącu pracuje z domu, 34% co najmniej raz w miesiącu pracuje w innych miejscach (biurach co-workingowych czy kawiarniach), a 45% – u klienta. W większości firm każdego dnia około 20% biurek stoi wolnych. Osoby, które od czasu do czasu pracują z dala od swojego biura osiągają wyższą efektywności i deklarują lepsze doświadczenia z pracy (employee experience).Dlatego dla części pracowników obecny system pracy nie jest niczym nowym i trudnym jednak dla sporej części może być powodem frustracji.
Plan szkolenia
- Rola lidera w zespole:
- Za co odpowiada lider,
- Wsparcie zespołu.
- Komunikacja z zespołem rozproszonym:
- Jak komunikować zadania,
- Jak kontrolować prace.
- Jak planować pracę i dobrze organizować swój czas?
- Metody zarządzania czasem,
- Metody wyznaczania celu.
- Delegowanie zadań i koordynacja prac:
- Kiedy i jak delegować,
- W jaki sposób oraz jak często koordynować pracę.
- Motywowanie do działania:
- Małe sukcesy,
- Pobudzanie ducha zespołu.
- Najczęstsze problemy w pracy zdalnej.

Anna Haczkiewicz
Trenerka, Specjalista ds. Umiejętności interpersonalnych
Absolwentka Wydziału Finansów i Zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Dyplomowany Trener Biznesu, wykładowca wyższych uczelni w zakresie komunikacji, mediacji, zarządzania, technik efektywnego uczenia dorosłych.
Posiada piętnastoletnie doświadczenie sceniczne oraz jest współautorką publikacji literacko- poetyckich oraz naukowych. W EcoMS Consulting odpowiada za prowadzenie szkoleń z zakresu rozwijania indywidualnych cech człowieka, takich jak komunikacja interpersonalna, czy negocjacje.
Ania zaangażowana jest w rozwój i wdrażanie programu coachingu dla audytorów wewnętrznych i liderów. Prowadzi szkolenia behawioralne oraz szkolenia dla specjalistów BHP jako trenerów. W ostatnim czasie Ania uzyskała certyfikat Chief Wellbeing Officer oraz Silva Life System i Silva Intuition System. W swojej pracy skupia się na budowaniu pozytywnych relacji w oparciu o zrozumienie i szacunek do drugiego człowieka.
Interesuje się psychologią, totalną biologią i szeroko pojętym rozwojem osobistym.