Bezpieczeństwo pracy
Szkolenie Okresowe dla Pracowników Służby BHP
Analiza potrzeb przeprowadzona wśród naszych klientów z największych wiodących zakładów produkcyjnych w Polsce dowodzi, że szkolenia dla służby BHP muszą mieć wysoki poziom. Wiedza musi być przekazana w atrakcyjnej, profesjonalnej i przystępnej dla wszystkich formie. Jednocześnie pracownicy służby BHP nie są zadowoleni z jakości szkoleń okresowych, w których biorą udział. Odpowiedzią na to jest nasz trzydniowy warsztat, który poprzedzony jest samokształceniem kierowanym. Podczas warsztatu uczestnicy uzyskają aktualizację wiedzy prawnej, porozmawiają z ekspertami, wymienią się własnymi doświadczeniami oraz sprawdzą swoje umiejętności podczas różnorodnych gier. Głównym celem naszego szkolenia jest podniesienie poziomu praktycznej wiedzy uczestników oraz przekazanie najlepszych praktyk z dużych zakładów produkcyjnych – a to wszystko w atrakcyjnej formule warsztatu, seminarium i ćwiczeń praktycznych.
Nieszablonowe, a jednocześnie merytoryczne szkolenia są standardem dla naszych trenerów. Koniec z nudnymi i jednostronnymi wykładami, wciąż o tej samej treści! U nas uczestniczysz i działasz, a nie tylko słuchasz!
Cena szkolenia zawiera: materiały szkoleniowe, posiłki, przerwy kawowe, komfortową salę wykładową, wydanie certyfikatu.
Szkolenie prowadzone jest przez grupę trenerów:
- Biegłego sądowego z zakresu bhp, byłego inspektora PIP, doktora nauk technicznych, współautora i autora kilkudziesięciu publikacji naukowych i prac naukowo-badawczych z zakresu bezpieczeństwa pracy,
- Specjalistę w zakresie umiejętności interpersolanych, wykładowcę wyższych uczelni w zakresie komunikacji i zarządzania, koordynatora programów w dziedzinie coachingu dla audytorów wewnętrznych i liderów bezpieczeństwa,
- Audytora oceny zgodności z prawem, wizytującego od lat największe zakłady produkcyjne w Polsce,
- Audytora i specjalistę ds. systemów zarządzania bezpieczeństwem pracy ISO 45001, trenera i koordynatora projektów behawioralnych.
- Trenerkę biznesu, posiadającą kompetencje do projektowania i prowadzenia szkoleń biznesowych. Zaangażowaną we wdrażanie, doskonalenie i audytowanie systemu zarządzania bezpieczeństwem ISO 45001. Ponadto prowadzącą warsztaty motywacyjne oraz realizującą projekty związane z zarządzaniem ryzykiem psychospołecznym w miejscu pracy w oparciu o normę ISO 45003.
- Audytorkę systemów ISO 9001 i ISO 14001 posiadającą wieloletnie doświadczenie w pracy w przemyśle, konsultingu i doradztwie. Odpowiedzialną za analizę i interpretację wymagań prawnych w zakresie BHP, zarządzanie projektami i audytami prawnymi.
Gwarantujemy:
- Spotkanie praktyków bhp w całości poświęcone budowaniu zaangażowania i lojalności pracowników oraz platformę wymiany wiedzy i doświadczeń,
- Wysoką jakość wiedzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu dydaktycznemu kadry szkoleniowej,
- Przeznaczenie znacznej ilości czasu na rozwiązywanie problemów praktycznych i wymianę doświadczeń w gronie specjalistów,
- Program kursu w pełni zgodny z prawnymi wymogami dotyczącymi szkolenia kadr w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Najważniejsze zmiany w wymaganiach prawnych dotyczących bezpieczeństwa pracy,
- Odpowiedzialność prawną służb bhp,
- Najczęściej pojawiające się niezgodności podczas audytów oceny zgodności z prawem,
- Nowoczesne rozwiązania techniczno-organizacyjne wpływające na poprawę stanu bhp,
- Metodyka pracy służby bhp – praktyczne aspekty i dobre praktyki,
- Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków – studium przypadku z wykorzystaniem safety roomu,
- Bezpieczeństwo pracy przy zatrudnianiu cudzoziemców,
- Behavioural Based Safety – podejście behawioralne w praktyce służby bhp,
- Aktywne metody szkolenia w zakresie bhp,
- ISO 45001 jako narzędzie do zarządzania bezpieczeństwem pracy,
- Bezpieczeństwo maszyn – praktyczne podejście.
Szkolenie okresowe BHP dla pracowników służby Bezpieczeństwa i higieny pracy i osób wykonujących zadania tej służby.

Andrzej Kwocz
Dyrektor Działu Doradztwa
Trener, audytor, konsultant ds. systemów zarządzania, absolwent Politechniki Wrocławskiej, autor publikacji dotyczących systemów zarządzania. Specjalista z wieloletnim doświadczeniem we wdrażaniu, doskonaleniu i audytowaniu systemów ISO.
Od ponad 15 lat w EcoMS Consulting odpowiada za prowadzenie projektów, szkoleń i konsultacji. Certyfikowany audytor wiodący systemów ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 (wcześniej PN-N/OHSAS 18001) oraz ISO 27000. Prowadził wiele szkoleń i konsultacji zarówno dla przedsiębiorstw produkcyjnych, jak i usługowych. Jego doświadczenie trenerskie to ponad 7000 godzin szkoleń kierowanych do różnych grup pracowników. Pracuje jako trener dla międzynarodowych jednostek certyfikacyjnych, wykładowca podyplomowych studiów w zakresie systemów zarządzania. Obecnie zarządza Działem Doradztwa. Wraz z zespołem jest również zaangażowany w rozwój i propagowanie behawioralnego podejścia do przywództwa w bezpieczeństwie pracy. Autor programu coachingu dla audytorów wewnętrznych, nowego podejścia do podnoszenia kompetencji audytorów.

Anna Haczkiewicz
Trenerka, Specjalista ds. Umiejętności interpersonalnych
Absolwentka Wydziału Finansów i Zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Dyplomowany Trener Biznesu, wykładowca wyższych uczelni w zakresie komunikacji, mediacji, zarządzania, technik efektywnego uczenia dorosłych.
Posiada piętnastoletnie doświadczenie sceniczne oraz jest współautorką publikacji literacko- poetyckich oraz naukowych. W EcoMS Consulting odpowiada za prowadzenie szkoleń z zakresu rozwijania indywidualnych cech człowieka, takich jak komunikacja interpersonalna, czy negocjacje.
Ania zaangażowana jest w rozwój i wdrażanie programu coachingu dla audytorów wewnętrznych i liderów. Prowadzi szkolenia behawioralne oraz szkolenia dla specjalistów BHP jako trenerów. W ostatnim czasie Ania uzyskała certyfikat Chief Wellbeing Officer oraz Silva Life System i Silva Intuition System. W swojej pracy skupia się na budowaniu pozytywnych relacji w oparciu o zrozumienie i szacunek do drugiego człowieka.
Interesuje się psychologią, totalną biologią i szeroko pojętym rozwojem osobistym.

Grzegorz Brylonek
Dyrektor ds. Zarządzania Operacyjnego
W EcoMS od ponad 16 lat. Odpowiedzialny za strategiczne i operacyjne kierowanie zespołem, którego kluczowe obszary działalności obejmują: Zrównoważony rozwój i ESG (Environmental, Social, Governance) – nadzór nad wdrażaniem projektów wspierających zrównoważony rozwój, a także zarządzanie ich realizacją w ramach firmy.
Odpowiedzialny również za organizację szkoleń i projektów szkoleniowych – planowanie, koordynacja oraz nadzór nad programami szkoleniowymi, mającymi na celu rozwój kompetencji pracowników, w tym projektem Szkoła Managera EHS, który przygotowuje przyszłych liderów w zakresie zarządzania środowiskiem, ESG, zdrowiem i bezpieczeństwem; Doradztwo energetyczne – zarządzanie zespołem doradczym, który wspiera firmy w opracowywaniu wymaganych dokumentacji: instrukcji eksploatacji, instrukcji współpracy ruchowe czy instrukcji organizacji bezpiecznej pracy; organizację biura – zapewnienie sprawnej pracy biura poprzez zarządzanie administracją i tworzenie środowiska pracy sprzyjającego efektywności oraz kulturze organizacyjnej; wewnętrzne projekty rozwojowe – prowadzenie projektów wewnętrznych ukierunkowanych na rozwój zespołu oraz wspieranie wzrostu i efektywności organizacji poprzez budowanie zaangażowania, wspieranie innowacyjności i doskonalenie procesów. Pasjonat biegów długodystansowych i żeglarstwa.

Joanna Greinert
Specjalistka ds. Systemów Zarządzania i zrównoważonego rozwoju
Specjalistka ds. systemów zarządzania i zrównoważonego rozwoju Magister Zarządzania, specjalności: menedżer bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zarządzanie zasobami ludzkimi. Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu coachingu i mentoringu.
Dyplomowana trenerka biznesu z doświadczeniem w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń oraz świadczeniu usług doradczych. W EcoMS Consulting angażuje się w projekty związane z zrównoważonym rozwojem i ESG (Environmental, Social, Governance). Prowadzi szkolenia podnoszące świadomość w zakresie odpowiedzialnego zarządzania oraz wspiera organizacje we wdrażaniu procesów związanych z raportowaniem zrównoważonego rozwoju.
Pracuje także jako wykładowca podyplomowych studiów dla menedżerów z zakresu zrównoważonego rozwoju i ESG. Jako członkini Rady ds. Zrównoważonego Rozwoju na WSB Merito, aktywnie promuje zasady zrównoważonego rozwoju w edukacji i biznesie. Certyfikowana audytorka wiodąca systemów zarządzania ISO 9001, ISO 14001 i ISO 45001, specjalizuje się w audytowaniu oraz doskonaleniu systemów zarządzania. Wspiera organizacje w ocenie i poprawie klimatu bezpieczeństwa w miejscu pracy. Obecnie, w ramach Działu Rozwoju, kreuje nowe usługi oraz doskonali istniejące rozwiązania.

Radosław Gonet
Dyrektor ds. rozwoju
Ekspert z zakresu bezpieczeństwa maszyn. Doktor nauk technicznych w dziedzinie bezpieczeństwa pracy. Absolwent Wydziału Elektrycznego oraz Wydziału Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej, Wydziału Prawa Uniwersytetu Rzeszowskiego oraz Wydziału Wiertnictwa Nafty i Gazu Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.
Wykładowca wyższych uczelni oraz biegły sądowy z zakresu technicznego bezpieczeństwa pracy. Prelegent międzynarodowych konferencji naukowo-technicznych oraz trener i konsultant z zakresu technicznego bezpieczeństwa pracy.
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe jako: starszy inspektor pracy – główny specjalista Państwowej Inspekcji Pracy. Reprezentant Państwowej Inspekcji Pracy w pracach Krajowego Forum Konsultacyjnego w ramach funkcjonowania Centrum Bezpieczeństwa Technicznego.
Współautor i autor kilkudziesięciu publikacji naukowych i prac naukowo-badawczych z zakresu bezpieczeństwa pracy. Członek stowarzyszeń naukowo technicznych związanych z bezpieczeństwem i higiena pracy w różnych branżach. Odznaczony Złotą Honorową Odznaką Polskiego Związku Stowarzyszeń Wynalazców i Racjonalizatorów.
W latach 2010-2017 – przedstawiciel Rzeczpospolitej Polskiej, jako ekspert w pracach Grupy Współpracy Administracyjnej (ADCO) przy Komisji Europejskiej w Brukseli, powołanej w celu zwiększenia efektywności europejskiego nadzoru rynku i kontroli w zakresie bezpieczeństwa pracy w aspekcie eksploatacji urządzeń technicznych objętych zakresem przedmiotowym Dyrektyw UE.
W latach 2009-2010 – brał udział w projekcie Unii Europejskiej na Ukrainie jako starszy ekspert międzynarodowy ds. konsultacji z rządem Ukrainy, w zakresie opracowania procedur prawnych na bazie prawodawstwa Unii Europejskiej oraz polskich doświadczeń w zakresie implementacji prawa wspólnotowego.
Koordynator racjonalizatorskich projektów technicznych w zakresie bezpieczeństwa przemysłowego i konsultant międzynarodowy w dziedzinie bezpieczeństwa maszyn – projekty dotyczące bezpieczeństwa przemysłowego na terenie Unii Europejskiej oraz w krajach trzecich (w tym m.in. Rosja, Brazylia, Chiny).

Monika Marczak-Żynkin
Specjalista ds. prawnych w zakresie bezpieczeństwa pracy
magister japonistyki, absolwentka studiów podyplomowych w zakresie zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy. Certyfikowany audytor systemów ISO 9001 i ISO 14001.
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w przemyśle, konsultingu i doradztwie. W EcoMS Consulting odpowiedzialna za analizę i interpretację wymagań prawnych w zakresie BHP, zarządzanie projektami i audytami prawnymi.
Szkolenie zostało zrealizowane
Zobacz to szkolenie w innych terminach
Mogą Cię również zainteresować

Masz pytania dotyczące szkolenia?

Koordynatorka projektów szkoleniowych
Zaufali nam





























